Zásadní je mít ve věcech pořádek, bez toho se žádná dobře fungující firma zkrátka obejít nemůže. Vždyť si jen představte, jak by to fungovalo, kdyby se ve vaší firmě věci řešily bez toho, aniž by měly určitý řád. Takové zvyklosti by jistě vedly k nemalému chaosu. Znamenalo by to, že by zaměstnanci nedodržovali pracovní řád a své zadané úkoly, že by neexistovala žádná pracovní doba anebo také to, že by nic nebylo v tu pravou chvíli po ruce a na místě, kde by to být mělo. Takže jen velice těžko byste mohli za takového stavu jednat s jakýmkoli zákazníkem, a už vůbec nelze mluvit o tom, že byste na něj udělali dobrý dojem.
Udělat na někoho dobrý dojem, to totiž znamená vyřídit vše vstřícně, rychle a dokonale. Jen takové jednání pak může vést k plné spokojenosti kupujícího. Jenže jak by to mohlo dopadnout, když byste na místo rychlého jednání svému obchodnímu partnerovi mohli nabídnout jen chaos a nejisté výsledky vaší dohody?
Proto se jednoznačně vyplatí, mít ve věcech pořádek, ať už se zabýváte čímkoli. A pořádek ve firemním prostředí znamená mnoho věcí. Není to jen o tom, že máte vytřenou podlahu a umytá okna. Jde především o to, mít všechny věci na svém místě a mít v nich především také určitý systém.Jde o to vědět, kde se co nachází, abyste to v tu pravou chvíli nemuseli hledat. Musíte mít po ruce svůj telefon i se všemi kontakty, stejně tak jako diář, počítač s rozdělanou prací a srovnanými soubory, a také všechny potřebné dokumenty a jiné písemnosti. A udělat to můžete velice snadno, třeba tak, že je naskládáte do velice praktické a přehledné kovové kartotéky, kterou si můžete vybrat například zde: .Takto už nikdy nic neztratíte, nikdo vám z ní nic nevezme a na první pohled bude vypadat jako klasický kus nábytku, který je ovšem pro nepovolané lidi nedobytný.