Už delší čas vám nevyhovovaly povinnosti ve vašem stávajícím zaměstnání. Toužili jste po tom, abyste si mohli lépe plánovat vlastní čas. Úkoly, které jste v práci plnily, byly pořád ty stejné a už pro vás nepředstavovaly motivaci, ani chuť do další práce.
Nápad, jako začátek
A tak u vás v mysli začal pomalu vznikat nápad, jak se pustit do vlastního podnikání a do získání vlastních obchodních příležitostí. Vše bylo třeba promyslet a naplánovat. Začít vlastní podnikatelskou dráhu v situaci, kdy máte rodinu, není snadné. Opustit jistotu stabilního příjmu a pustit se do nejistých vod volného trhu, chce velkou část odvahy. Teď však nastal ten pravý čas!
Výběr nové kanceláře
Jakmile začnete vyřizovat registraci na úřadě a ostatní povinnosti, které jsou nutné pro start vlastního podnikání, je třeba i vybrat a vybavit kancelářské prostory. Pro začátek vybírejte ne podle lokality, ale podle výše nájemného a ostatních fixních nákladů. Ty budou v prvních měsících velkou zátěží a představují povinnost, kterou musíte uhradit každý měsíc, bez ohledu na úspěch vašich obchodních aktivit. Kancelářské prostory mimo centrum města jsou mnohem levnější a vždy se můžete rychle přestěhovat, ve chvíli, kdy se vám bude dařit.
Praktické zařízení
Zařízení kanceláře je nutné volit velmi prakticky. Bude vám sloužit po mnoho hodin denně. Základem je vhodný stůl kancelářský a pohodlná židle. Volte spíše větší velikost stolu, abyste si mohli pohodlně rozložit všechny nutné dokumenty.
Zpočátku vám z dalšího vybavení postačí jen příruční skříň na dokumenty a šatní skříň, pro odkládání vašeho oblečení. V případě, že bude vaše kancelář místem, kde se budete setkávat s vašimi klienty a obchodními partnery, nebude vám stačit jen pracovní stůl. Doplňte jej i stolem konferenčním a hezkou sedací soupravou. Neformální místo k jednání je mnohem příjemnější.
K vašemu začátku podnikání vám můžeme popřát mnoho štěstí a zároveň vás vybavit krásným kancelářským nábytkem!