U reklamy jde v první řadě o rychlost. Tedy alespoň u té, která se svým zákazníkům snaží nabízet akční zboží, a jak všichni moc dobře víme, v České republice se prodá v akci více než polovina zboží, tedy alespoň pokud jde o velké obchodní řetězce. Jejich marketingoví poradci vám potvrdí, že Češi na různé akce a slevy zkrátka velice dobře slyší. Údajně nejlépe v Evropě. Takže vůbec není divu, že jsou u nás reklamní letáky jako doma.
Protože jak jinak byste chtěli rychle a efektivně lidem nabízet akční zboží, než s pomocí letáků? Pokud vám jde o to, abyste s jistotou oslovili každého potenciálního zákazníka, tak ten nejlepší způsob, při kterém je efekt cílené reklamy zaručen, je vhodit mu do schránky leták, který zkrátka nemůže minout.
Všichni vaši stálí zákazníci, kteří vaše akce pravidelně sledují, ale i ti, které třeba zaujmout výrobky za skvělou cenu na první straně, si tak vaši nabídku důkladně prolistují. A pokud máte schopného grafika a dobrého odborníka na marketing, tak ti už budou moc dobře vědět, jak váš leták upravit, tak aby nikoho nenechal chladným, aby jím i ten největší odpůrce reklamy zalistoval. A v tom případě budete mít vyhráno.
Tedy alespoň v případě, že své zákazníky oslovíte právě včas. A to znamená, že váš leták musí v jejich schránce přistát v tu pravou dobu, s ideálním předstihem před tím, než se vaše akce bude konat. Tedy ne ani příliš brzy, aby vaši zákazníci na akci nezapomněli, a ani ne příliš pozdě, aby už v té době neměli úplně jiné plány. A vypočítat ten pravý okamžik není jen tak, takže by byla škoda, aby vám včasné doručení zhatila právě taková hloupost jako je opožděný tisk vašich letáků, které pak na místo dorazí pozdě.
Tisk letáků proto musí proběhnout právě v době, kdy to vy sami potřebujete, a ne v době, kdy se to hodí tiskárně. Takže jestli chcete mít nad svou objednávkou maximální kontrolu, tak tiskněte přes internet, to se totiž vyplatí.