Představení nového produktu vždy provází reklamní kampaň, která má za úkol produkt zviditelnit a dostat ho ke koncovým zákazníkům. Možností, jak toho dosáhnout, je hned několik a patří mezi ně internetová reklama, propagace v televizi nebo rádiu nebo letáky. Právě poslední ze zmíněných možností nabízí skvělý poměr nákladů a výnosů a pyšní se výborným procentem konverze. Na rozdíl od internetu, televize nebo rádia navíc cílí na širší okruh potencionálních zákazníků a je možné jí využít na propagaci takřka jakéhokoli produktu nebo služby. Návrh, tisk a distribuce jsou pak otázkou několik dní a není třeba složitého plánování.
Plné barvy na kvalitním papíru
Úspěšnost letákové kampaně se zpravidla odvíjí od kvality grafického zpracování, kvality barev a papíru a typu distribuce. O první dva procesy se postaráme my, a to díky dlouholetým zkušenostem a nejmodernějšímu vybavení. Letáky, které pro Vás vytisknete, nabídnou plné a přesné barvy, kvalitní papír a celkové provedení, které zaujme již na první pohled. Potencionální zákazníci si ho tak určitě přečtou a dozví se o Vašem produktu nebo službě více informací. Letáky je možné tisknout v malém i velkém množství a jejich velikosti, tloušťka a typ papíru závisí čistě na Vás.
Kompletní prezentace do každé schránky
Poštovní schránka je místem, kam chodíme skoro každý den a je tak ideálním kanálem, přes který je možné oslovit velké množství lidí najednou. To ovšem není jediná výhoda tohoto kanálu. Další výhodou je totiž možnost prezentovat produkt nebo službu jako celek a poskytnout zákazníkům informace, díky kterým se mohou rozhodnout pro nákup u Vás. Klady, vlastnosti nebo cenové rozpětí. O tom všem můžete potencionálního zákazníka informovat a přesvědčit ho že Váš produkt je ten pravý.
Navštivte a získejte více informací o tom, jak tento skvělý reklamní nástroj využít.